Få en gratis rengøring af din bolig
Hvis du kan skaffe en ny fast privatkunde, eller erhvervskunde, giver vi dig en gratis rengøring af din bolig.
Hver 3. rengøring er GRATIS!
Regeringen har gjort boligjobordningen permanent til og med 2017.
Du kan fratrække 33% for køb af service for ialt 18.000 kroner pr. voksen (18 år) i husstanden om året, så du får faktisk hver 3. rengøring GRATIS! Vi sender en mail til dig, når det er tid til at indberette servicefradrag, med link direkte til den pågældende side på SKAT.dk
Er det dyrere end sort rengøring?
Hvis du vælger sort rengøring afskærer du dig fra at fratrække udgiften, og der er ingen ansvarsforsikring. Vores medarbejdere er effektive, medbringer selv professionelt udstyr og har produktkendskab. Vi kan derfor producere flere kvadratmeter. Det er derfor ikke dyrere end sort rengøring.
Afmelding/ændring af aftale
Du kan nemt afmelde eller ændre en aftale ved at sende os en mail dagen før aftalen for besøget, inden kl.17:00 til aflys@cccdanmark.dk. Vi forbeholder os ret til at fakturere forgæves kørsel hvis du glemmer at afmelde en aftale, og ikke er hjemme når vi kommer.
Adgang til din bolig
Du kan vælge at være hjemme når vi kommer, eller lufte hunden imens vi gør rent. Du kan også udlevere en nøgle til os som vi kvitterer for, eller du kan give os adgang til en nøgleboks som monteres udenfor huset (Den koster kr.99,- hos Harald Nyborg – bestillingsnr.3066). Folk er forskellige. Du bestemmer selv den fremgangsmåde der er bedst for dig.
Betaling
Når vi har leveret rengøring til dig vil du få tilsendt en faktura sidst på måneden, på mail, MobilePay Invoice eller betalingsservice efter dit ønske. Vores betalingsbetingelser er 8 dage efter modtagelse af faktura.
Parkering
Udgifter til parkering tillægges prisen på rengøring.
Opsigelse af aftalen
Du kan frit opsige aftalen når du ønsker det, dog minimum 2 dage før et besøg. Du er ikke kontraktmæssigt bundet af aftalen.
Erstatning
Hvis der sker et uheld hvor ansvaret pålægges os og vore assistenter, vil sagen blive givet til vores forsikringsselskab som vil yde den dækning du har krav på efter deres vurdering og forsikringsbetingelser. Vi vil gøre alt hvad vi kan for at holde dig ajour i sagsforløbet.
Reklamation
Hvis du ikke er tilfreds med den service du har fået leveret skal du hurtigst muligt kontakte os. Vi vil gerne udbedre fejlen, eller misforståelsen med det samme så du igen bliver en tilfreds kunde.
Kontaktoplysninger til os
Ring på telefon 48765060, eller skriv til os her – vi har ekspeditionstid mandag-fredag fra 08:00 – 17:00.